BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Saldainiuko receptų kampelis

Porcijai reikės:

Viską susmulinti smulkintuvu (blenderiu) : ketvirtadalis didelės papajos, tiek pat meliono, maža stiklinė vandens ir šviežios mėtos lapelių.

Porcijai reikės:

Viską sudėti į smulkintuvą: ketvirtadalis didelės papajos, bananas ir migdolų pienas.

Porcijai reikės:

Viską sumesti į smulkintuvą: ketvirtadalį didelės papajos, kivį, anoną (cherimoya) ir įpilti mažą stiklinę vandens.

Porcijai reikės:

Viską sumesti į smulkintuvą: ketvirtadalį didelės papajos, bananą, išspaustos žalios (laimo) citrinos sulčių ir įdėti kelis šaukštus kokosų pieno.

Šis kokteilis yra pats mėgstamiausias - tiesiog tropikai taurėje :)

Rodyk draugams

Reikės:
2 stiklinių migdolų išspaudų (aš jas naudoju po migdolų pieno gamybos)
50g džiovintų spanguolių
50g džiovintų slyvų
3 v.š. agavos sirupo (galima ir daugiau, pagal norimą saldumą)
2 a.š. saulėgrąžų sėklų
3 v.š kokoso drožlių apvoliojimui

Uogas ir sėklas prieš tai nuplikyti ir nuplauti. Smulkiai supjaustyti slyvas ir spanguoles. Į dubenį viską sudėti, išmaišyti ir formuoti mažus kąsnio dydžio rutuliukus. Juos apvolioti kokosų drožlėse.
Laikyti sandariame inde, šaldytuve. Suvartoti iki 5 dienų.

Skanaus!

Rodyk draugams

Reikės: 1 stiklinės miltų, 3-5 v.š. medaus (priklausomai kokį saldumą mėgstate), 0,5 a.š. malto muskato, kepimo miltelių, ketvirtadalis didelės papajos, 5 didelės braškės (jų galima naudoti ir daugiau, visam paviršiuj apdėlioti) 3 kiaušiniai ir kokosų aliejaus skardai kepimo formai ištepti.

Gaminimas: Viskas panašiai gaminasi kaip obuolių pyragas. Miltus, maltą muskatą, kepimo miltelius suberti į indą ir išmaišyti. Maišant dėti medų, kiaušinio trynius. O baltymus gerai išplakti kitame inde ir po to sudėti į bendrą masę. Papają supjaustyti kubeliais be žievelės ir sudėti į tešlą, kur dar lengvai viską išmaišyti.

Į kepimo skardą išteptą aliejumi sudėti tėšlą. Ant viršaus supjaustytas griežinėliais išdėlioti braškes. Kepti orkaitėje 180 laipsnių temperatūroje 20min.

Skanaus!

Rodyk draugams

Reikės: šviežių kalmarų, šviežios rukolos (gražgarstės), balzamiko acto, alyvuogių aliejaus, citrinos bei druskos.

Salotos labai paprastai pasigamina, o skonis fantastiškas. Svarbiausia prieš kurį laiką šviežius kalmarus išsivirti. Aš juos visada paverdu vandenyje su prieskoniais max iki 5 min. Prieskonius galima naudoti kokius tik mėgstate, mano - druska, pipirai, lauro lapai, kubelis daržovių sultinio. Kai išverda atvėsinti ir laikyti šaldytuve.

Kalmarų žiedus sudėlioti lėkštėje kartu su sauja rukolos, kurią geriau nepjaustyti, o suglamžyti ir truputį paplėšyti. Taip ji išskirs stipresnį aromatą. Ir apšlakstyti aliejumi, balzamiko actu, citrina ir druska. Tobulas užkandis vakare prie gero vyno ar starteris prieš pietus.

Skanaus!

Rodyk draugams

Reikės: pusės šviežio aštunkojo (apie 500g), 2 morkos, 1 saldi bulvė, sauja žirnelių, česnako 2 skiltelės, 1l vandens, 2 kiaušiniai, druska, špinatų pundelis, sauja makaronų. Kas mėgsta pomidorus - čia labai tiktų pamidorų pasta, ne kečiupas, o pasta. Reiktų prie šio recepto kokius 4-6 šaukštus pastos.

Gaminimas: Sutvarkyti ažtunkojį, išvalyti, pasiruošti daržoves, supjaustyti smulkiai, makaronus sulaužyti po 2-4cm (aš naudoju visada spageti) ir į karštą vandenį sudėti. Visa esmė, kad dėti visus produktus iš karto. Nedėti tik kiaušinių. Pavirti karts nuo karto pamaišant 5 min. Po to įleisti žalius kiaušinius. Po pusės minutės išmaišyti. Ir viskas sriuba paruošta! Valgyti su duona ir šviežia kalendra.

Skanaus!

Rodyk draugams

Šį receptą ištobulinau pagal kaimynės iš Tenerifės rekomendacijas ir savo mažu įsikišimu. Į Sinjoritos receptą dar dedasi džiovinti pomidorai, kadangi aš jų nevalgau - tai nededu. Bet ir be pomidorų šis receptas laaabai gardus. Ir jų tikrai netrūksta..

Reikės: 1kg šviežių midijų, didelė morka, svogūnas, keletą skiltelių česnako, kalendros (arba petražolių), 100ml baltojo sauso vyno, truputis alyvuogių aliejaus, druskos ir pipirų pagal skonį.

Midijas prieš tai gerai nuplauti su šepetėliu, jei bus pradarytų ar suskilusių - būtinai išmeskite, nes jos gali būti sugedusios, tad geriau nerizikuokite.. Į gilesnę keptuvę ar puodą įpilkite aliejaus, pakepinkit česnaką, svogūną, suberkite supjaustytą morką. Minutę pakepkite, tada dedame druską su pipirais. Pilame vyną, minutę patroškiname. Galiausiai dedame midijas ir uždengiam dangčiu. Taip kokias 3-5 min vis pamaišant troškinti. Pačioje pabaigoje suberti supjaustytą kalendrą. Patiekiame su citrinos griežinėliais ir prancūzišku batonu.

Skanaus!

Rodyk draugams

Reikės: Avokado ir papajos santykis turi būti vienodas. Salotų padažui: 1 arb.š. medaus, laimo sulčių, raudonųjų pipirų prieskonių (Cayenne), druskos ir šviežiai maltų juodų pipirų pagal skonį.

Gaminimas: Supjaustyti avokadą ir papają galima kubeliais ir išmaišyti su padažu. Arba pjaustyti išilgomis juostelėmis ir lėkšteje sudėti vieną po to kitą spalvotą gabalėlį. Ir užpilti padažą. Čia pagal fantaziją.

Labai gaivios, nerealiai skanios ir tikrai netikėtas skonis :)

Skanaus!

Rodyk draugams

Šis patiekalas geriausiai tinka pusryčiams. Sotu, maistinga ir tikrai gera energijos dozė. Visi ingridientai turiu daugybę maistingų medžiagų, visos jos kartu – tobulas derinys. Po tokių pusryčių ne tik žvalumas, energingumas prabunda, bet ir treniruotis bus daug paprasčiau. Ingridientai surašyti dalimis ( 1 dalis gali atitikti 100g arba 1 puodelį ir pan. Aš darau 1 dalis = 100g, tai šio mišinio užtenka savaitei).

Reikės: 3 dalys avižų ir po 1 dalį graikiškų riešutų , skaldintų kakavos pupelių, lukštentų kanapių sėklų, (pabrėžiu, kad lukštentų, nes Lietuvoje kolkas mačiau tik su lukštu), kokoso drožlių, maltų linų sėmenų, sezamo sėklų, saulėgrąžų sėklų ir cinamono pagal skonį. Tinka su karvės pienu, o su migdolų riešutų pienu tobuliausia, kurį pasigaminti namie visiškai nesudėtinga.

-

Nuotraukos yra tinklaraščio autorės nuosavybė. Jei norite panaudoti vaizdinę medžiagą, būtina gauti autorės leidimą ir nurodyti šaltinį.


Rodyk draugams

Chlorelė

saldainiuko ● 2011-01-25

Chlorelė (Chlorella pyrenoidosa) - yra gėlųjų vandenų dumblis. Turi daug baltymų (60 proc.), vitaminų, mineralinių medžiagų (kalcio, magnio, fosforo, jodo, cinko) ir karotenoidų. Sakoma, kad jis mūsų planetoje atsirado vienas iš pirmųjų. Milteliai yra panašaus skonio ir kvapo į sushių juoduosius lapus. Šis augalas yra veiksmingas siekiant išvengti medžiagų apykaitos, virškinimo trakto sutrikimų. Efektyviai valo organizmą, o žmonės, kurie nevartoja mėsos iš šių žalių miltelių gauna retai kur aptinkamo B12 vitamino. Yra labai daug literatūros apie šio dumblio naudą, tad jei kam įdomu „pasigooglinkte“ ar knygą pavartykite.

O aš rekomenduočiau šitą gėrį naudoti taip:

1 a.š žaliųjų miltelių išmaišyti stiklinėje vandens. Jeigu labai nepatinka skonis, keletos citrinos lašų nuims dumblio skonį. Bet kaip ir minėjau, kam patinka sushiai nebus bjaurus ir skonis.

1 a.š žaliųjų miltelių išmaišyti su natūraliomis sultimis, man ypač skanu su žaliosiomis.

Nuotraukos yra tinklaraščio autorės nuosavybė. Jei norite panaudoti vaizdinę medžiagą, būtina gauti autorės leidimą ir nurodyti šaltinį.

Rodyk draugams

Tai miltelių pavidalo žalioji arbata. Tradiciškai naudojama “Cha-no-yu”, gražioje Japonų arbatos gėrimo ceremonijoje. Tačiau tai daugiau nei ceremonijos arbata. Ji turi švelnų, pikantišką skonį, yra sodrios nefrito spalvos, gaminama ypatingu būdu. Yra daug literatūros apie šią arbatą ir kaip ją pasigaminti.

Populiariausias arbatos paruošimo būdas: į pašildytą arbatinuką įberti 1g arbatos, užplikyti virintu vandeniu ( iki 70° C atvėsintu vandeniu) ir suplakti bambukinė šluotele.

Matcha galima naudoti ir kiek kitaip. Patiko profesionalaus sportininko vegano Bredan Brazier rekomendacijos kaip naudoti Matchą. Ypač tiems, kurie intensyviai sportuoja ir propaguoja veganišką/vegetarišką gyvenimo būdą. Jis rekomenduoja vartoti vieną arbatinį šaukštelį per dieną prieš treniruotę.

Aš darau taip: į kokteilių plakiklį įdedu šaukštą miltelių, vandens stiklinę (atvėsinto virinto vandens arba negazuoto mineralinio), gerai išplakti ir gerti. Skonis labai primenantis paprastas šaltos žalios arbatos. Vartoti kasdien tik ką atsikėlus.

Matcha naudojama dar ir kaip ingridientas maiste, gėrimuose. Idealiai tinka su ledais, desertais, salotom, taip pat kokteiliams ar net padažams.

Matchos teigiamos savybės:

- Suteikia energijos, stimuliuoja raumenų masės formavimąsi bei palaiko jų tonusą.

- Rekomanduojama fizinio bei protinio darbo nusilpusiam organizmui, nes turi vitaminų, mineralų ir aminorūgščių.

- Stiprina imunitetą ir reprodukcines organizmo funkcijas

- Jame esančios medžiagos - hormoniniai stimuliatoriai - stimuliuoja lytinių organų veiklą, gerina potenciją.

- Matcha pripažinta kaip atmintį gerinanti, padedanti geriau įsisavinti žinias.

P.S. vėliau įdėsiu keletą įdomių receptų su matcha.


Nuotraukos yra tinklaraščio autorės nuosavybė. Jei norite panaudoti vaizdinę medžiagą, būtina gauti autorės leidimą ir nurodyti šaltinį.

Rodyk draugams